Bianca (23) er ny frontend-utvikler hos MarkedsPartner

inn/ut: - Skal styrke vår kompetanse innen JavaScript. 👋

Bianca Eilertsen er ansatt som frontend-utvikler hos MarkedsPartner.
Bianca Eilertsen er ansatt som frontend-utvikler hos MarkedsPartner. Vis mer

Bianca Eilertsen er ansatt som Front-end utvikler hos MarkedsPartner fra og med 20. januar 2020. Hennes kombinerte erfaring vil styrke behovet for kommunikasjon og kompetansedeling mellom design- og utviklingsteamet.

Før hun begynte hos MarkedsPartner jobbet Bianca som IT-konsulent hos Experis Academy, hvor hun var del av den første gruppen av ny-utdannede utviklere som fikk delta i et intensivkurs med spissutdanning innen Java. Hun hadde blant annet konsulentoppdrag hos Sykehuspartner, hvor hun jobbet med Application Performance Monitoring.

Bianca har en bachelor i Digital Medieproduksjon, og har hele sitt liv hatt en lidenskap for design. Som ivrig gamer falt hun inn i en rolle som 3D-modellør og designer i et spillutviklingsprosjekt, og trådde mer og mer inn i rollen som programmerer ettersom tiden gikk og nysgjerrigheten spredte seg. Hun vil derav være et velfungerende mellomledd mellom design- og utviklingsteamet hos MarkedsPartner.

«Nå har hun endelig slått rot. Sammen med samboer og to katter bor hun i Sarpsborg.»

Bianca er 23 år og kommer opprinnelig fra Lofoten og har bodd i Halden, Fredrikstad og Stavanger. Nå har hun endelig slått rot. Sammen med samboer og to katter bor hun i Sarpsborg. Hun er fortsatt ivrig gamer, men slapper mer enn gjerne av med en god bok eller TV-serie. Hun har også en stor interesse for grønne planter og er svært familieorientert.

I MarkedsPartner skal hun styrke vår kompetanse innen JavaScript samt jobbe med teknologier som C#, CSS, Angular, Vue, .NET og Git.

Vi ansatte Bianca fordi vi trengte en Front-end utvikler og ønsker mer kompetanse på JavaScript. Det at hun er ung kvinne er også positivt for oss da vi ønsker en bra kjønnsbalanse, at hun er sulten og lett tilpasser seg vår metodikk og satsning for å lage gode kundereiser og fornøyde kunder. Hun blir også viktig for oss i kundedialog og webprosjekter fremover der vi skal fokusere på mellomstore til store norske bedrifter i kombinasjon med vår Inbound satsing. Hun vil også styrke vår deltagelse spilljam (ldjam.com) i april 😊