ANNONSØRINNHOLD

Vi søker deg som vil være med på å utvikle gode og brukervennlige løsninger.

Sem & Stenersen Prokom AS er Norges ledende leverandører av digitale løsninger til offentlig sektor, og brenner for å gjøre det enklere for innbyggere i Norge å finne svarene de er ute etter i offentlige. Vil du være med på å utvikle digitale tjenester for offentlig sektor? Da vil vi gjerne snakke med deg!

Vi søker deg som vil være med på å utvikle gode og brukervennlige løsninger.

Du har kanskje allerede hørt om vår chatbot Kommune-Kari, skjema-løsningen Skjema.no, vår egenutviklede publiseringsløsning, Aim CMS, eller bookingløsningen Bookup.no? Dette er eksempler på innovative løsninger vi har utviklet for offentlig sektor de siste årene. Som Senior Frontend-utvikler hos oss vil du jobbe med nye teknologier, være en del av våre leveranseteam og være med på å videreutvikle våre produkter. Du vil utvikle løsninger for offentlige kunder, men du kommer til å sitte sammen med dine egne kolleger på vårt kontor midt i Oslo sentrum. Dersom du jobber godt hjemmefra har vi svært fleksible ordninger for hjemmekontor.

Vi er ikke noe stort konsulenthus – og det er akkurat slik vi liker det. Vi er til sammen 43 jordnære kolleger, som jobber sammen i team og brenner for gode teknologiske løsninger.

Som frontend-utvikler hos oss vil du:

  • Få ansvar for utvikling og implementering av design og funksjonalitet inn i våre leveranser. Både kundeprosjekter og egenutviklede produkter.
  • Jobbe med moduler og løsninger som benyttes av mange norske kommuner.
  • Få ansvar for egne områder og kunder.
  • Være med på å påvirke både arbeidsmetoder og kundens løsninger i sin helhet.
  • Ha gode muligheter for påvirkning av egen arbeidshverdag og utvikling.

Vi ser etter deg som har:

· Erfaring som frontend-utvikler de siste årene

  • God kjennskap til universell utforming og kravene som gjelder
  • Kan kommunisere godt på både norsk og engelsk – både muntlig og skriftlig
  • Har bred kompetanse med å kode JavaScript og Sass, samt god kunnskap med bruk av API-er, rammeverk og biblioteker

I tillegg vil det være nyttig om du kjenner deg igjen i følgende punkter:

  • Hos oss kan du møte komplekse problemstillinger som krever at du må tenke utenfor boksen. Det vil derfor være gunstig at du er selvdreven, kreativ og løsningsorientert.
  • Du vil få mulighet for både innflytelse og påvirkningskraft. Det vil si at du vil få gode muligheter til å ta eierskap til prosjekter og kan komme med forslag og innspill.
  • Du har øye for detaljer, og er god på å implementere spesifikasjoner fra et design.
  • Du holder deg oppdatert på ny teknologi og mulige bruksområder for denne.
  • Du er serviceinnstilt og god i kundedialog.

Hos oss får du:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • 43 gode kollegaer i et uformelt og hyggelig arbeidsmiljø med flat struktur
  • Mulighet for å jobbe på hjemmekontor
  • Fleksible arbeidstidsordninger som gjør det mulig å få hverdagen din til å gå opp
  • Mulighet til å jobbe med spennende kunder
  • Sommertid med en time kortere arbeidsdag fra mai til september
  • Subsidiert kantine
  • Fri hele påsken og ekstra fridag i julen
  • Flotte og moderne lokaler i Paleet, midt i Oslo sentrum
  • Gode pensjonsordninger, personalforsikring, bedriftshelsetjeneste etc.

Vi har muligheter til å ta imot rette kandidat fortløpende, men det vil bli tatt hensyn til oppsigelsestid.

Har du spørsmål om stillingen, eller ønsker ytterligere informasjon? Ta gjerne kontakt med Personalrådgiver Tina Ledsaak i BackUp Personell.

Vi ser frem til å høre fra deg!